ENOSTAVNI SLADKORJI IN MAŠČOBE

Zajtrk, ki ima za osnovo enostavne ogljikove hidrate ter maščobe (vsa živila iz bele moke, večina kosmičev z dodanim suhim sadjem ter sladkorjem, sladki, mlečni in mastni namazi, bela kava, gazirane in energijske pijače, sokovi, rafinirana živila,…) povzročajo hiter dvig krvnega sladkorja. S povečanjem nivoja krvnega sladkorja prisilite trebušno slinavko, da proizvede več inzulina. Inzulin odstrani odvečni sladkor in maščobe iz krvi ter jih shrani v maščobne celice kot zalogo odvečne energije. Posledica tega je nagel padec krvnega sladkorja, pogosto še pod tisti nivo, ki je bil takrat, ko smo se zbudili. Zdaj se počutite lačni, šibki, pade vam koncentracija, ker vašim možganom primanjkuje sladkorja oz. energije. To je razlog za željo po hrani. Za premagovanje lakote ponovno sežemo po enostavnih ogljikovih hidratih in hrani, ki ima prav tako zelo pogosto veliko nezdravih maščob (čokolada, sladka ali bela kava, razni sendviči, piškoti, slaščice, krofi, energijske pijače, sokovi, ipd.). Ta hrana ponovno povzroči hiter dvig krvnega sladkorja, ki nas osvobodi lakote in slabosti, vsak »vbrizg« sladkorja pa ponovno spremlja hiter porast inzulina, ki… In že smo v začaranem krogu.

Energija, koncentracija, razpoloženje, telesna teža, regeneracija,...

Energija, koncentracija, razpoloženje, telesna teža, regeneracija,…

Ta cikel se ponovi večkrat na dan in tako razvijemo “odvisnost od ogljikovih hidratov”. Presežek enostavnih ogljikovih hidratov in kcal, ki so kot vemo velikokrat tudi v kombinaciji z nezdravimi maščobami, prisili trebušno slinavko, da je neprestano preobremenjena. To je eden od najpogostejših razlogov za kopičenje maščob okoli trebuha in dolgoročno vodi v razvoj KNB (kronično nenalezljivih bolezni), kot sta visok pritisk in diabetes. Poleg tega presežek krvnega sladkorja poškoduje krvne žile in je vsakič spremenjen v dodatno zalogo maščob.

Ja, vse našteto se začne z neprimernim zajtrkom.

Preizkusi IDEALEN ZAJTRK.

Share