10 NASVETOV ZA VEČ ENERGIJE

Vsi bi imeli več energije

Ko boste uvedli 10 nasvetov za bolj zdravo življenje, boste najprej začutili več energije in njen nivo bo ostal visok skozi ves dan. Odvečne maščobe bodo začele izginjati, nastajati bo začela mišična masa in telo se vam bo oblikovalo v nekaj kar ste si od nekdaj želeli. Poleg vseh vidnih sprememb boste imeli kar naenkrat več volje, potrpljenja ter koncentracije za vse tisto, kar vam zdaj primanjkuje.

1. ZAJTRKUJTE

Tisti, ki zajtrkujejo, bodo bolj verjetno ohranili zdravo telesno težo, zajtrk vam bo tudi pomagal ohraniti bistre misli vse dopoldne. Vaši možgani potrebujejo po nočnem postu novo energijo.

2. VEČ GIBANJA

Poleg redne vadbe poskusite v svoj dan vključiti več aktivnosti. Hodite po stopnicah, po opravkih se odpravite peš ali s kolesom, med  telefoniranjem  hodite naokrog in se sprehodite do sodelavčeve mize, namesto da komunicirata po e-pošti.

3. NIČ VEČ HRANE PRED EKRANOM

Ne glede na to, ali gre za televizijski ali kateri drugi zaslon, če jeste pred ekranom, se ne osredotočate na hrano – zato je verjetneje, da je boste pojedli več in tudi manj uživali v njej.

4. NIČ VEČ PREHRANJEVANJA V NAGLICI

To pomeni uživanje hrane v avtu, ko hodite po ulici po opravkih ali medtem, ko se zjutraj oblačite. Vzemite si čas, sedite, osredotočite se na svojo hrano in uživajte v njej.

5. PAZI NA TEKOČE KALORIJE

Razen če ni vaš dejanski obrok v obliki napitka, bi morale biti tekočine kar najbolj pogosto brez kalorij. Večino kalorij zaužijte s hrano, ne pijačo – to je eden izmed najlažjih načinov za zmanjšanje odvečnih kalorij.

6. OHRANI HIDRACIJO

Veliko telesnih procesov je odvisnih od vode, toda veliko ljudi še vedno ne pije dovolj. Pri sebi imejte vodo ali čaj in pijte ves dan po malem.

7. VKLJUČI VSA MAKROHRANILA V VSE OBROKE

Za uravnoteženo prehrano je pomembno, da ta v vsakem obroku vključuje kombinacijo beljakovin, ogljikovih hidratov in nenasičenih maščobnih kislin. Če želite v svoji prehrani povečati vnos beljakovin, za malico pojejte rastlinski jogurt, nekaj oreščkov, visoko beljakovinske kosmiče ali spijte uravnotežen obrok v obliki napitka.

8. VSAK OBROK NAJ VKLJUČUJE SADJE ALI ZELENJAVO

Sadje in zelenjava vam dajeta največ hranilnih snovi in najmanj kalorij. Sta tudi bogata z vodo in vlakninami, zato vas tudi dobro nasitita.

9. BREZ IZPUŠČANJA OBROKOV

Izpuščanje obrokov redko deluje kot ukrep za omejevanje kalorij – te boste preprosto nadoknadili pri naslednjem obroku. Uživanje majhnih obrokov in malic vsakih nekaj ur je precej boljša rešitev.

10. TRENING ZA MOČ

Trening za moč porablja kalorije, izboljša počutje in pomaga, da kosti ostanejo močne. Pomaga tudi pri tvorbi čiste mišične mase, zaradi česar ste močnejši, ob tem se lahko pospeši tudi vaša presnova v mirovanju.

Share